2 Januari!

Gisses! Tiden bara springer iväg!
BAH!!!
Men, men!

NYÅR!
Jag hade lite tjejfest här då :)
Faan vad det var roligt!
Jäkla Carro hade med sej sanning eller konka spelet (med kort) ASKUL!
Vi skulle visa ställningar och allt vad faan det var xD HAHA
Kul som faan vare iaf :)
Jag hade ringt och beställt taxi till kvart i elva!
Så den tog vi in till stan! :)
Jag minns inte färden! HAHAH
Väl framme vid Shippers hade jag mitt smarthuvve glömt legget!
Men de känner ju igen mej! So No Problem ;)
Firade 12 slaget där inne med Karate och Jossan bla.... :)
Adde och Leslie kom till Shipper runt halv 12 eller något! Skoj :)
När Shippers stängde skulle vi ta taxin hem (som jag hade beställt innan)
Men Adde ville ju inte ta den, så det var bara att knalla!
Kom bara bort till södra typ, då kom det ett par och frågade om vi ville ha skjuts!
JA TACK, jag hade såå ont i fötterna!!!!! Jävla högklackade skor! :)
  

Väl hemma käkade vi upp potatisgratängen och köttet som vi gjorde innan på dagen!
Och det smakade MUMS :)
Somnade ganska sent! Vet i faan vad klockan var!


IGÅR
Låg vi och myste hela dagen :)
Karate var kvar här tills 10 typ!
Myjsit såå :)
Käkade pizza och chips! JAMMI ;)
Såg på E.T igår :)
Somnade runt halv 2 i natt....

IDAG
Har städat hela dagen!
*puh!!!!
Men det är ju ett måste! Disken var överflödig!
Orkade ju inte göra någonting igår!
Helena och hennes pappa kom nu :)

Ha det!
Pussellipuss! 

Kommentarer
Postat av: Kiicka

hehe ..

vi får se de på den bra sidan...

det kommer ett nytt nyår..

Som kanske kommer vara bättre.!!

2009-01-03 @ 12:22:38
URL: http://kiicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0