7 Januari 2009

Hejsan GottFolk!
Så sitter man här igen, efter ett skönt bad :) Dock inget skum idag eftersom jag inte får använda parfymerat under armarna :o Äcklit, men sant! Har utslag där! Och jag frågade på sjukvårdsrådgivningen i morse och de sa att jag skulle använda cortizon (eller hur det stavas) och inte använda parfymerade saker och så får jag inte raka mej på ett tag heller! BLÄ

Skolan idag då! För andra dagen nu ;) Och visst kom jag upp :) Me är så duttig :) Mihihi! Kännsa bra :) Nu äre bara 2 dagar kvar på denna vecka i skolan med! Och det ska jag fixa! :) I helgen som kommer ska jag vara nykter! Jag känner nog inte för att dricka! Är ganska trött på det nu alltså! Blir lite väl ofta och FÖR mycket, JÄMT! Måste skärpa te mej nu!
HAHA kanske skulle jag tatt det som ett fjantit nyårslöfte som min AS-FJANTIGA polare Jojo ;) MAHAHA LOVE! <3<3<3

Jag känner mej lite små retlig idag :) Har mobbat Helena hela dagen i skolan :) Kan inte låta bli :) Hon är ju så rolig :) Hon vet att jag bara skojjar som tur är :) Min söt-gurka <3

Jag blev hämtad av Madde idag, ifrån Crille. Har hjälpt honom att städa lite idag och jag kan LOVA att det verkligen var behövligt! Men det är inte klart på LÅNGA VÄGAR!!! Men det är ju hans problem ;) Jag och Madde drog till stan och kikade på´t! Så vare någon jävla idiot som slängde sej på tutan bakom oss då när vi åkte upp till taken på Gallerian! Och det var ju säkert ingen okänd idiot heller, nej för det var Bardan xD Och Kicka med! Hon är ju ganska galen den där med ;) Mohaha! Men jag gillar dom båda två! <3 De hängde på ner för att kika på´t! Madde köpte sej trosor, strumpor och en tröjja! Jag köpte en JÄTTESÖT tröjja till Fias lilla som är på väg! :) Roligt så! Sen träffade vi ett par som vi snackade lite skit med! Sen sa vi hejdå till alla, jag och Madde.. Tog apoteket och sen spelade vi lite såklart ;) Vann lite, men spelade bort det sen diräkt! HAHA men kul vare ;) Vi käkade pizza med! Gött som satan xD

Nehej! Nu orkar jag inte sitta här och tjöta mera ;)
PoK

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, men du älskar ju mej ändå (A) . föresten var det kicka som tutade det mesta :P

2009-01-07 @ 19:00:38
URL: http://sabagu.blogg.se/
Postat av: yoyo ofcourse!

hahahaha om jag nu ska vara en fjant så kommer du blir feminist-håriga-sara xD HAHAHA äcklig du är som inte kommer raka dig då ;)

2009-01-07 @ 21:11:24
URL: http://yoyoblowjob.blogg.se/
Postat av: Karate

ajaj utslag låter inget wolit.. :/



men pizza låter jävligt fint! .. åhh .. buhu pizza..

2009-01-08 @ 15:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0