Dags att Sova!

Jahaja! Så sitter man här igen då!
Har vart hos mamma idag! Hon hade med sej Rasmus hem! Vilken underbar liten pojke det är!
Det är verkligen mosses älskling! Jag bara smälter när jag hör hans fnitter!

   

MossesÄlsklingsGulli-gullPojke<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


I morgon kommer ju Fia hem med Bebisen med :) Guuud vad jag ska fotta när jag får se Linus!
Ska bli så skoj!!!

Ikväll har vi vart hos Lina och Leslie och kollat på deras nya kattungar :) Jäätesöta!
HOPPAS vi får behålla Kajsa nu (A) Hon är ju så go! Och hon trivs så bra här med!
Kajsa och de andra två katterna trivs så bra med varandra också, men vi får se!

När vi kom hem stallde jag mej för att laga lite mat tills i morgon! För det har blitt schema ändring nu! Slutar halv 3 på måndagarna ist! Men det kommer nog bli bättre! Det tror jag iaf! Så det vart att laga till sås och köttbullar (potatis hade jag kvar sen innan nu på dan) Och hällde i lingon i en burk med :) Ska ta med mej resten av de rårivna morötterna också! Smaskens! Har bytt sängkläder idag med! Nu har vi våra döskalle-täcken ;) Både jag och Hubbe <3<3<3 Så snyggt, så snyggt! Vart lite plock med disk och kläder också! Så nu känner jag att jag gjort det jag ska göra för idag :) Ska snart ta mej lite kvällsmat och sen ska jag antingen krypa ner under täcket i sängen eller slöa framför TV´n, har fasen inte kollat på TV idag! BAH xD Sant alltså ;)

Nehej! Nog tjatat för ikväll! Sov Gott Alla! NattiNatti!

Kommentarer
Postat av: Sandra

adde sa att ni skulle titta förbi i helgen här hos mattias. :) saknar dej! men vi kanske ses innan? :) puss!

2009-01-12 @ 07:52:23
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0