^^

Jahopps. Så har vi vart och handlat lite mums och så har vi ätit gött på Matverkstan! Gott så gott!

Snart ska jag komma igång med städandet och bytet av gardiner mm... Behöver få iordning på det nu! Har lagt fram alla gardiner som jag ska byta. Sen ska jag slänga upp lite lampor igen :) För advent ljusstakarna ska dän med!

Petter och Helena sitter och spelar golf på Wiit! :) HAHA ser skitkul ut :D:D


Adde ska snart mot Fågelby och ska ta ut sin cd-spelare från bilen som han ska skrota!
Yää,yää! Ha de!

Kommentarer
Postat av: Karate

Mums

fasen jag vill inte städa ut julen riktit än, de får fan va kvar ett tag till :P

Jasså ska han skrota bilen .. why? :/



<3 love ya!

2009-01-06 @ 20:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0