^^**

Det blir inget Norrland! Men det kanske är lika bra! Jag mår ju inte allt för bra heller! Och så vart Jossan gälen xD HAHA
Cepä-josso! :p Men hon är ju MITT cepe! :)

Jag sitter i sängen och Jojo o Tim är i vardagsrummet! Jag funderar starkt på att lägga mej för att sova igen! Är AStrött! Varför kan jag inte få bli frisk för? Ont i halsen har jag med :( Tråkiiit!

Jag skulle ju laga mat med! Till mej och Johanna <3 Gör nog det innan jag sover! Kanske skulle Josso komma in sen! Vem vet? Har ju inte sätts sen nyår tror ja... Hmm, om jag minns rätt! Hon skulle iväg och simma med sin mamma nu! Sen skulle hon ringa! Funderar starkt på att åka och sola! Det är ju såå skönt! Men de e ju inte kul att göra det själv, ska kanske ringa Helena och kolla om hon vill med! Jojo ska till stan och kolla synen med sin mormor! Heh, så hon kanske får x-tra ögon snart! Märks!

Nehej! Jag vet inte vad jag ska skriva om!? Så det kanske är lika bra att punkta här då!
Skriver la mera ikväll!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0