Faan vad jag är BRA! :)

Fyfaan vad jag är trött! Sjuk är jag med! Fortfarande. Skönt att man kan få klaga av sej lite xD

Har ändrat lite i köket idag! Bytte plats på köksbordet xD
Och i sovrummet är det ändrat MASSA! Ser inte ut som samma sovrum! Jag hoppas att Hubbe kommer tycka det ser bra ut :) Men det gör han nog! Han bryr sej inte så mycket om sånt där om jag ska vara ärlig..
Men han blir ju glad när det ser fint ut, har städat toan och dammsugit med! Diskat för andra gången idag gjorde nyss! Tvättat och hängt 2 maskiner och vikt och sorterat ut massa kläder! (3 fulla påsar) Bytt sängkläder med så klart! Nu känner jag att jag är värd lite kvällsmat, ett bad och sen TV´n! Märks om jag somnar! Jojo kanske skulle komma sen med! Men jag vet inte när!

Nehej! Ville bara berätta hur duktig jag är även om jag är sjuk! I morgon ska jag inte göra ett dugg!




Mysa med min Hubbe-älsk sen när han kommer från jobbet :)
Älskar den här killen mest! Han är verkligen min klippa, som jag kan luta mej emot då jag är ledsen!
Jag har gjort misstag, men dem ångrar jag grymt mycket! Samma sak med honom!

I MAJ firar vi 5 år! <3
(om man tar bort våra uppehåll) Och jag hoppas att om 5 år firar vi 10 år osv..
Dom som haft ett skaplit långt förhållande vet vad jag pratar om! Att kärlek är ingenting man får uppleva på bara några veckor! Kärleken kommer långt efter, då man känner att två blir till en! Man ska kunna känna att man finns för varandra i vått och tort, vad som än händer! Man ska kunna känna att: denna människa skulle jag kunna dö för!
DET ÄR ÄKTA KÄRLEK!
Och jag är glad att jag får uppleva den! För det finns dem som aldrig får känna den känslan!

Jag ÄLSKAR dej ANDEAS LOPONEN!
Du är mitt allt <3
Genom eld och vatten skulle jag kunna gå för dej!
Jag skulle kunna byta ut mitt liv så du fick leva!
Du är min, bara min! Och det kan ingen ändra på!
HJÄRTAT <3 

Kommentarer
Postat av: Sandra

det ska alltid vara ni två! <3

2009-01-29 @ 08:01:18
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0