FilmTaijm!

Snart äre dags att lägga sej och sova! Eller nej! Se på film :)
Slänga sej i soffan och bara mysa! :) Adde och jag gjorde tacos förut..
Nu är Jojo och Lena här med oss! Vi har sett på Charlies Änglar! Den är rolig :)
Vi ska la ta och öppna chipsen snart och hälla cola i glasen :) Mumma :)

Jag har inte avgett något nyårslöfte! För jag tror inte på sånt! Anser att det bara är skitsnack! Sry, men min åsikt!
Men det är ju bra om någon som verkligen tror på det avger och sen klarar av att hålla det! För jag vet att jag inte skulle det! Skulle skippat redan den 1 Januari, om jag känner mej själv rätt xD Så därför sket jag i det!

Men ska ju banta sen! När jag känner att jag har motivationen för det! Yeey! För just nu har jag verkligen ingen som helst lust för det! Nej, nej nej! Bajs!

Nehe! Nu ska jag vara social igen!
NattiNatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0