FintHemma!

Nu äre jättefint här hemma :) Och det är jag så glad över!
Visst mår man mycket bättre när man har det fint hemma och städat!?
Jag gör det iaf! :) Trivs som fisken i vattnet! Sovrummet är med iordning nu! Och ÅH vad glad jag är :)
Det finns lite saker att plocka bort fortfarande och några glas att diska! Men golven är dammsugna ock av torkade!
Så nu luktar det mumma i lägenheten! Bytte i kattlådorna förut med! Får ju göra det lite oftare nu när de är tre stycken!
Kajsa är här med! (Lina och Leslies katt) Hon ska para sej med Disel! Och jag lovar att de pippar med :p
Äckelkatter! HAHA! Men de har la sina behov med! Disel iaf! Han gapar som faan! HAHA! Men nu i januari blir han av med bollarna, stackarn! Men jag klarar inte av hans kiss längre! BAH! Jag blir galen!

Ikväll blir det tacos och sen blir det Charlies Änglar 10 över 8! Den filmen är skoj!
Jag minns när vi var yngre! Då sa vi att vi var en av dom hela tiden! Och jag var ALLTID hon med rött hår xD Tokit!

Helena kanske skulle komma sen! Runt 8-10 sa hon! Hon vet ju aldrig när hon är klar! BAH! Fittunge xD
Känns lite onödit att hon kommer vid 10 :o Alltså! Inte för att vi kommer sova då, men iaf!
Jag bjöd hit Jojo nyss med! Men jag vet inte om hon har lust! Hon kanske vill vara hemma och ta det lugnt! Men det märks om hon kommer eller inte! Det kan ju vara skönt att få vara med älsk ensam med! MIN ADDE-padde :)
Älskar han massa! <3 Men lite långtråkit med xD

Adde och jag ska ner till affären om en stund! Handla tacos-saker och godis till mej! HAHA!!! Jag vill ha! xD
Ska köpa så man kan ha i en skål i vardagsrummet! Ska bara slänga på duken med :D

Snart är julen över med! Och allt det mysiga ska bort! Det är lite tråkigt faktist! Tycker nog att tiden går för fort! Fast det är ju både posetivt och negativt! Våren brukar alltig gå fortare än hösten! Och sommaren är förjävlig! Den bara springer iväg!

Nehe! Nu har jag tjötat tillräcklit! Ville bara skriva av mej lite!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0