Lördag och Pizza

Väntar på pizza! MUMS :) Alltid lika gott så här dagen efter man druckit :) Japp, det är fint det :)

Adde och Jojo ligger på soffan! Latmaskar :)

Igår var det SKITKUL! Och skitfull vart jag med! HAH! Jag och Jossan gick till Hallen! Och JA jag sjöng karaoke! Fyfaan vad pimsamt! Haha! Men skitkul ju! Josso var dragen som satan! Och jag med! Hihi! Tjaffsa med någon kille! HAHA fyfaan vilken jävla flöt-bög han vaaar! Äckel-jävel! Och Marie Johansson med! Höhö, RESPEKT!! Faan vad kul det var alltså! Illa, men skojjit :)

Nehej! Snart blir det pizza, sen blir det fågelsta, mamma jobbar så vi ska ta hand om Bella <3
Rassmuss ska med också! Vara barnvakt igen! :) Det är mysigt :) Tim och Emelie firar 2 år idag! Så det kan ju vara kul för dom med lite ensamtid med!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sandra

numret funka alltså ;)

2009-01-31 @ 17:15:01
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0