Onsdags kväll!

Snart ska jag hoppa i sängen! Snart kommer min Hubbe <3!
Jojo har åkt hem nu! Och jag vart jättetrött efter duschen! Sitter fortfarande med handuken på huvudet :)
Wellas schampo luktar underbart :) Blir att köpa mer av det, för det är bra med :)

Jag börjar bli sugen på något att äta igen! Men jag orkar inte laga något käk! Måste ha med mej till skolan i morn igentligen, men jag skiter nog i det, ber nog bara Adde att köra mej till skolan så jag kan hämta lite saker.. Så jag inte kommer efter så dant! Sen åker jag nog hem igen!

Huvudvärk har jag haft i flera dagar nu! Och inga tabletter hjälper heller! Migrän i förrgår natt och i natt kräktes jag,,,
(Kan bero på annat med) Jag har en bulle i skallen! Vet inte vad det kan vara, en finne kanske!? Ömmar gör det iaf! Hm!

Mina tankar just nu går till Tessan som ligger inne på sjukan för sista gången nu! Förhoppningsvis! Hon ska ju göra den sista behandlingen för cancern nu! Men jag tror att det kommer gå galant! Super-duper bra :)

Nehej! Nu snackar jag bara gojja! Så det är nog bäst att sätta punkt här!
God Natt och ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: sandra kuss :)

den dära knölen elr vad det var ? du menar inte huvet då ? =D

2009-01-17 @ 00:28:16
URL: http://sandrablidh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0