Sega as!

Så sitter man här vid datorn och bara VÄNTAR! Bah! Det är ju så man kan bli galen!
Folk bara ska ta sååån tid på sej! Jossan och c:o kommer inte än på ett tag för dom vet ju inte vad för kläder dom ska ha på sej! MEN KOM IGEN det är kläder lixom! Carro kommer runt 7, hon har ju jobbat idag med, så ska inte klandra henne att det tar ett tag, även om det BRUKAR göra det! :p Sega polare alltså! Jag har vart klar ett bra tag nu! Fast jag är ju ganska snabb, bryr mej inte allt för mycket om jag ska vara ärlig :p Är en sån människa! Men anser att det är ganska bra att jag är snabb :) Iaf när det gäller sånt :p

Jaha ja! Vet inte vad jag ska skriva om! Skönt att det är fint här hemma nu! SYND bara att det kommer se FÖRjävlit ut i morn igen! Eftersom vi ska vara här ikväll! MEEEN! Jag hoppas att det inte blir allt för grisit! Ska ju ha nötter med! Och dom brkar ju hamna lite här och lite där!

Gått in mina nya skor som jag köpte idag med! 200:- bara :) Billit och bra, det gillar jag ;) HAH rea :D
Handlade ju leggins och piercingar med, eftersom jag har en förmåga att tappa mina hela JÄVLA tiden!
Sen när vi väntade på bussen, efter vi hade vatr på systemet, så passade jag på att spela lite.. Kom till stan med 900:- och när jag kom hem hade jag 1200:- i fickan :) Vann lite! Alltid lika kul :) Så idag var det riktit kul att komma till stan måste jag säga :) Mohihi!

Nehej! Kanske ska jag berätta att Tommy kommer idag med :p Helenas KK :) Dags för henne att få sej något med! HAHA för det var ju inte igår! MOAHAH

Neeee, nu ska ja nog knäcka första!
PoK

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah fan va förvånad jag blev när du dök upp bland reavimlet hihi :D

Puss

2009-01-30 @ 19:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0