Söndag! Känslor / Tankar / Städning

 
Det händer en hel del i mitt liv just nu :)
Rasmus har ju blivit storebror åt en liten Linus, jag har alltså blivit moster för andra gången! Och jag är överlycklig för det! Men jag måste ju erkänna att jag blir lite bäbis-sjuk alltså :) De luktar ju så gott :) Men det händer när det händer, vi skyddar oss ju inte, så det kanske kan hända inom "snar" framtid! Det märks får man la säga! Många tycker att vi inte borde tänka på barn just nu! För att jag har vart sjuk, nere i depressioner, men det tror jag att alla människor har vart, kanske inte lika starka som jag haft, men det är på bättreingsvägen! Och JA, jag och Adde håller inte sams JÄMT, men vilket par gör det? Man måste får tjaffsa / bråka som par, man kan inte ha samma åsiker om allt, för då skulle förhållandet bli himla tråkit måste jag säga! Jag vet att jag och Andreas skulle klara av att bilda familj! Adde kommer bli en jättebra pappa! Man är ju två om att skaffa barn! Men aa, nog tjatat om det...

Jag håller på att få det fint hemma i lägenheten! Och det gör ju att man mår lite bättre med :) Julen är bortstädad och vi har det mysit hemma! Måste bara fixa mina kläder, så jag kan ha dem någon annanstans! Jag dör på det!

Adde har fått körkort! Vilket är helt underbart! Det är så skönt att vara oberoende av alla andra! Visst har det fungerat ganska bra, men nu kommer det fungera ÄNNU bättre :)

Känner att livet har massa roliga saker att erbjuda just nu :)

Karate och jag har fått upp kontakten igen, vilket är Askul!!!! Det vart att man inte träffade varann så ofta då hon bodde i Ljungsbro, men det är klart, man växer ju ifrån varandra med! Man hittar sina saker på olika håll! Men nu bor hon här igen! Och det är så kul <3 Love you honey!

Saknar pappa med! Men honom kan vi ju åka och hälsa på nu när hubbe har bil och körkort :) <3

  
Mina två favoriter i livet!

 
  HUBBE              <3       SARA

I morgon är det läkaren som gäller! Jag HOPPAS att jag kan få något mot armen nu!
Skola i morn med! Slutar 12!!!

Nu ska jag invänta Hubbe och sen ska vi städa lite, laga något käk med kanske! Fisk och potatis idag kanske? Låter smaskens, får se vad älsk säger om det! Han kan ju få bestämma idag :)
Städning i sovrummet igen! Hebbes JÄVLA strumpor ligger överallt ;) BAH!! En maskin med tvätt håller på att tvättas, men det får älsk hänga, för jag har ont i armen! Urk, inte alls skoj! *jag hoppas att det är bättre med Jojo <3*

Nehe, nu punktar jag här!
Ha en trevlig eftermiddag / Kväll nu alla!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi käkade fisk idag :) mumsmums (A)

2009-01-11 @ 20:31:33
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0