Tisdag!

Så vart man hemma idag då! Med illamående och lite smått ont i skallen! Men det är mycket bättre måste jag säga!
Dock blöder jag fortfarande som en gris, men det ska la ge med sej det med hoppas jag! Messade Helena i natt och sa att jag inte skulle komma om jag mådde bajs! Hade faktist ställt klockan vid 7 i morse! Men ack, vilken huvudverk! Så hemma vart det som sagt!

Kände mej jättedålig inatt alltså! Jag hoppas att jag slipper det ikväll, måste ju till skolan lixom!

Bardan kommer runt 12 tiden, vi ska åka ut till mamma då. Träffa Rasmus och käka mat! :) Så snart är det dags att väcka Hubbe <3 med! Han var trött idag stackaren! Kanske sovit dåligt i natt!? Hubbes klocka har ringt massa gånger, men han vill bara somna om och ligga kvar i sängen :) Mys-skit :) Han ska ju jobba sen senare! Börjar 4 i LKPG, så det blir en ganska kort visit hos mor! Men man hinner träffa henne och lilla stjärnskottet med! <3

Älskade lilla Rasmus! Jag kan inte tänka mej ett liv utan dej nu! Det finns ingen unge som är så himla go och mysig! INGEN! Du är mosses lilla hjärta! Och jag älskar dej massa!

Lilla Linus har jag inte träffat än, men visst känner jag att jag längtar efter honom! Och jag kommer att älska honom precis lika mycket som Rasmus! Helt klart! Det är mina två favoriter! (tills jag får egna så klart :) )



Fia skickade en ny bild på Linus! Bara några dagar gamal! Underbar <3




  RASMUS som liten!
 LINUS

Ser ni likheterna? :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mums så gott det var! gud va underbart söt linus va, både jag och mattias ba aaaw när vi såg kortet på mmset. <3

2009-01-14 @ 12:01:20
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0