Typiskt!

Har ont i hela kroppen! Måste till apoteket i morgon! Magen smärtade i natt som fasen! Måste fixa det här nu! Tror det har med stressen att göra! Men jag vet ju inte vad jag kan göra åt det!? Jag försöker så gott jag kan! Men det ger sej ju aldrig med sej! Deppig och nedstämd mest hela tiden! Och att det pressas från skolan gör ju inte saken bättre! Inte alls! Det tynger bara ännu mera och stressen växer inom mej hela tiden! Jag orkar inte med allt jävla tjat från höger och vänster! Helena bara tjatar på mej, Mamma tjatar, Skolan tjatar! BAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *skriker inombords* Jag fattar inte varför ALLA jävla människor ska lägga sej i mina problem? Kan inte alla bara sluta tjata och ta hand om sina egna liv kanske? Är allas liv så pass tråkiga att de måste komma och tjata och klaga på mej? Jag kan inte förstå! Jag är så JÄVLA ARG!!! Allt detta hat! Vart kommer det ifrån? Varför kan jag inte vara nöjd och glad för det jag har? Jag vill ju så gärna få må bra, vill kunna leva ett normalt liv! Men alltid, när det börjar bli bra, då ska det alltid komma upp något helvete som jag lider enda in själen för! Och den stora frågan är ju den att varför ska ALLT hända mej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0