Hemma, trött och mensverk!

Nu sitter jag hemma och pratar med Helena i telefonen! Pratar om massa skit :) Har lixom snackat i 40 minuter typ xD

Har massa mensverk! Det suger! Fyfaan alltså!

Har käkat mellis och sen har jag vikt kläder + att jag har hängt upp det blöta med... Så nu ligger en ny maskin i tvättmaskinen :) Adde är och jobbar nu,  han åkte till jobbet straxt innan 3, skjutsade hem Helena med gjorde han.

Mamma och jag har vart hos läkaren.. Det är ju en inflemmation i armen som jag har då, men han tyckte att det var bäst att röntga ifall det skulle vara något annat. Så ska till dropp-in röntgen nästa vecka. Han skulle skicka remiss nu i veckan så jag är väntad iaf! Ska äta panodil för armen också, eftersom magen har börjat krångla igen! Tack vare Ipremen! Tolit, men så är det! Panodil är det lindrigaste för magen sa han, så jaa.. Nu blir det att knarka panodil + fluoxetin! Fick 100st panodil på recept och sen plockade jag ut mera fluoxetin med! Och ännu en salva är köpt för armarna! Det är det bättre med! Men jag har tappat bört den förra salvan xD Så mammis köpte mej en ny idag :) TACK FÖR ALLT!

Irreterande att det ska vara så JÄVLA dyrt att gå till en vanlig undersökning, 150:- , vad faan! Och där är man där inne max 10 minuter kanske! BAH! Och inga speciella instrument använde han heller så! OH! Tur att mamma var med! För jag har typ inte ett öre kvar! Har så jag kan köpa ost och mjölk bara...

Fasen! Min bror fyller ju säkert 30 bast i helgen som kommer! :) Maskerad fest blir det då :) Det ska bli himla kul + att man får sej en gratis fylla med xD haha för de bjuder på spriten ;) Me like ;) hubbe skulle köra tror jag. Han lär la tjäna ihop ett par slantar då med, eftersom de flesta ska dricka! :) Kanske kan man få mamma att ta lite då med, nu finns det ju skjuts hem med :) Eftersom hon måste hem till djuren! Och elda måste hon ju med göra! Vi får la hämta henne innan skulle jag tro! Eftersom hon inte kan lämna bilen där, för då får ju ändå skjutsa henne nästa dag! Hennes bil kan ju tyvärr inte flyga då! HAHA

Nehe! Nu ska jag kika på hur lång tid det är kvar tills tvättmaskinen är klar. Jag vill duscha av mej och sen slänga mej i soffan! Ska fasen inte göra ett skit mer sen idag! Om jag inte pluggar mer sen då effersej! Eller nej vad faan! Det ska jag ju göra i morgon! Vi har ingen Engelska denna vecka, så då får det bli att plugga tema hela vecka för mej! Har ju bara svenska, tema och engelska som jag läser i skolan! Matten har jag valt bort! Jag har ju redan G där, så vad fasen! Bättre att plugga det som jag har IG i....

Nehe, nu tycker jag att jag har tjötat tillräcklit!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0