Natten till 22 juli 2009

Snart ska jag sova. Ligger i sängen hemma, bloggar från mobilen. Fungerar ju det med. Dock kostar det ju en del när man går in från mobilen så här. Men men. Leslie är på stan med sin pappa och tar en öl, han lovade att komma hem till tolv, men det är som vanligt. Är hungrig, men borstade nyss tänderna. Hmm, väntar en stund och om jag fortfarande är hungrig då så får jag väl äta något och borsta tänderna sen igen. Igår vart det måndagsklubben. Trevligt måste jag säga. Idag har Vi städat här hemma :) nice :) fint blev det. Pappa kommer i morgon med. Det ska bli himla kul :) han ska hjälpa oss att få upp spegelväggen som ska vara i vardagsrummet. Kommer bli så snyggt sen :) trivs bra i lägenheten. Ska bara få upp allt på väggarna och så fylla på i vetrinskåpet med finglas och så :) nehe. Nu ska jag försöka sova. Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

host host, dålig uppdatering ;)

2009-08-05 @ 22:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0