14 Juni 2009

Hej!
Sitter hemma hos Adde, vi väntar på mat :)
Kyckling, pommes och bae-sås med grönsaker i :) Fatta så gött ;)
Var länge sen jag käkade det nu!

Leslie har inte hört av sej! Konstig han är :s
Dom hade tydligen stängt av mobilerna med flit sa Stoffe!
Inte speciellt snällt!
Men vem har sagt att dom är det?
Mer egoistikt och idiotisk sak att göra finns la inte med på kartan för idioti? :o
Hoppas dom har kul och att det var värt det..............


Adde körde mej till LKPG idag, Jojo och Stoffe var också med :)
Handlade lite grejjer till nya lyan ;) Blir flytt innan månads-skiftet !
Wihu <3
Så glas, täcke, kuddar, lampor, diskställ mm.. inhandlades!
Fett niice ;)
Och vad jag längtar sen då! :) Ska bli så kul med ett nytt hem att ta hand om!
Underbart att få fixa till det och att sen få känna sej HEMMA, med MINA saker :) Vad jag har längtat efter min soffa <3
HÖHÖ, sant :) Det kommer verkligen bli skoj!Och nu äre inte långt kvar heller :)
Det kommer bli så fint :) De håller på och tapetserar om och målar och har sej!

Snart börjar även US-kursen med ;) Och den längtar jag något grymt efter! Att få köra  igång, bli utbildad och få ett jobb!
Det är mitt första mål! Sen har vi ju körkortet som jag ska ta senare sen med! Och ännu senare, kanske utbildning till S-sk! Det vore ju något! Eller hur :) Känner verkligen att livet precis har börjat! Ny lya, ny utbildning, NYTT LIV!

Nytt liv, Nya tag, Ny jag ;)
Tror och hoppas att det kommer gå skitbra ;)
Vet att det finns många som hejjar på mej! Och denna gången ska jag verkligen fixa det! Tänker inte ha någon som stoppar mej, eller får mej illa till mods! Kommer det någon sån i vägen tänker jag bara vända ryggen till och gå!
Tänker aldrig mer låta någon få mej att må så dåligt! NEVER AGAIN! INGEN!!!!!!!!

Nu ska vi käka!
HA´t!

Kommentarer
Postat av: Mamma till huliganen William och lillrultan Valkyria.

Hej gumman!

Hur är det med dej nu? Jag har verkligen inte hängt med i svängarna känner jag när jag läser din blogg...

Vrf tog det slut med A öht? Inte för att jag har med det att göra eg.

Men jag har ju förstått så pass mkt att du mår dåligt!

Hoppas att allting löser sej så att du kan få må bra någon gång!

Kram Erica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0