7 Juni 2009 Söndag

Idag sa det bli gaddning, men vi får väl se. Om jag orkar. Är lixom astrött...
Hela helgen vart det fest, men vart inte speciellt full igår! Åte bil med Hubbe =) Fick det i present av honom :p

Bara 2 dagar kvar tills jag fyller! Ett helt år till, faan så fort det går!
Tiden går för fort! Men vad gör man!? Kan ju inte riktit stanna tiden heller tyvärr! Fast skulle gärna det ibland!
Men jag mår ju ganska bra nu iaf! Lite jobbit är det ibland! Fast det är det väl för alla, livet kan ju inte vara som en dans hela tiden!

Mensvärk har jag med! Och det suger! Men den kommer väl när som skulle jag tro.

HA´t

Kommentarer
Postat av: Sandra

och vad önskar sig damen då? :)

2009-06-07 @ 21:27:39
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0