12 November 2009 Torsdag!

Jag har blivit utmanad :p
Men jag skiter i det! HAHA sorry :p

Jag sitter nere på Lernia, har inte använt en dator på sådär 3 dagar nu!
Känns skönt, faktist!
Skriver mestadels bara blogg och kollar FB på datorn annars och det är något som jag kan leva utan i några dagar!
Vi har en liten paus just nu, men snart ska vi börja med CV och personligt brev igen, dock har jag gjort det redan :p Så jag sitter mest och glor!

Hemma och med oss är allting bra!
Tog sprutan i måndags och jag har varken blivit sjuk eller någonting av den!
Så än så länge var det värt det!
Har lite ont i armen bara!
Själva sprutan kändes INGENTING och då menar jag ingenting också!
Hon sa. Så, då var det klart!
Jag som annars är JÄTTE spurträdd! Men det gick kanon!

Nu ska vi börja igen!
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Mamma till huliganen William och lillrultan Valkyria.

Skönt, du lugnade mej lite med sprutan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0