2009 11 01

Den första november idag redan!
Tiden går så himla fort!

Dagen började skit! Huvudvärk och känner mej nere!
Leslie är arg över mitt tidigare inlägg. Men nu är det ju så att jag kände så när jag skrev det.
Jag tänker inte känna någon skuld.

Han kom hem halv 4 i natt iaf... Jag fick ringa taxi till honom så han kunde komma hem, han var inte dåligt på lyset, men inget tjat och tjaffs vart det iaf! Det är skönt det!
Något bra i det hela!
Idag känns magen bra. Har inget ont! Iaf inte än!
Kräks har jag gjort, men det var nog huvudvärken!
Den börjar sakta gå över, men kommer väl tillbaka när Leslie har badat.....

Saken är ju den att det här är ju faktist min blogg och jag får skriva vad jag vill i den!
Jag har ju bloggen för att kunna skriva av mej och så!
Har inte bett massa folk läsa den! Det är upp till var och en!

Disel sitter i fönstret och korrar litegrann!
Han är nog den härligaste katten som finns! <3
Min älskade lilla Disel <3
Han är den som sitter närmast mitt hjärta nu!

Saknade efter Bella är oerhört stor och jag kan ibland få gråtattacker som jag inte kan hejda..
Det är jobbigt.. Saknar henne så mycket, att få trycka ner ansiktet i hennes lurviga päls och känna hennes doft!
Ha henne nära under täcket i sängen! Vakna av att hon står och viftar på svansen så det dunkar.. Få en morgon-puss när hon tycker att jag sovigt för länge och det är dags för henne att få komma ut!

Åh min älskade, älskade vän..
Jag saknar dej så mycket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0