2009 11 03

Hejsan!

Jag börjar med att skriva att jag INTE har tänkt på någon abort! Så det inte missupfattas!! :p

Vaknade idag vid halv 12! Härligt att få sova!
Dock hade jag ont i magen som fasen! Men det har gått över nu! Det kanske var lite växtvärk? =)
Hoho, ja ja! Magen får gärna växa lite nu! Och det har den nog gjort med! Hittade en bristning igår på den :p
Dock en liten jävel :p HAHA men nu är det nog på G ;) Kanske kommer det bara smälla till och jag har en kula där :p Nee, jag vet inte..

Förövrigt har jag nog gått ner lite, mormor påpekade det :p Överallt utom magen och pattarna då :p HAHA för dom har INTE krymt xD HAHAHA
Så tokig jag känner mej idag =)

Nehej!
Tack pappa! <3 Du är så snäll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0