2009 11 17

Jag är så trött på den här jävla huvudvärken! Fyfaan vad det suger!
Irreterad på soc så det skriker om det också!
Ofta att de har "sagt ja" till att ge pengar, men glömmer trycka på en knapp så dom jävlarna kommer! GAH!
Får på fredag iaf! Tur mamma hållt lite åt oss! Behöver kattmat och mjölk innan det är precis slut! OCH MAGTABLETTER, dör på allt illamående och sura uppstötningar!

Vaknade 7 i morse! Huvudvärk till tusen! Var bara att gå upp och kräkas! Bra början på en bra dag, inte!
Natten till idag har vart som de flesta nätter, dåligt med sömn, vakna till och från HELA tiden! får sova max 1-1/2 timme i sträck! Stackars Leslie, han vaknar ju han med när jag går upp och ner i sängen! Men vad ska jag göra då? Jag måste ju gå på toa om jag måste lixom! Det gör väl honom ingenting, men jag tycker synd om honom!

Om jag har huvudvärk hela dagen nu idag och i morgonbitti igen så blir det att ringa BM, då får de faan ge mej någonting för skallen! För så här orkar jag inte ha det! Det är så jobbigt med allt!

Att vara gravid ska ju vara något mysit och härligt, visst är det de i vissa stunder, men de dåliga stunderna väger upp mer! Urk alltså! Det är ju lite sent att ändra på det nu med :p INTE för att jag skulle vilja det alltså! Men visste jag att det skulle bli så här jobbigt innan så hade jag nog tänkt i andra banor! Men nu är det snart bara halva tiden kvar så jag får hänga med! Stå ut!

Någon mer som har det så här?

Just nu hade en magtablett vart det underbaraste som finns! Det hade ju säkert vart härligt att få ta en! GAH

Nehej! Dricka vatten och slänga mej i sängen igen!
Hoppas på att huvudvärken kan ge med sej nu!

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Ronja :)

Har också extrem huvudvärk och har börjat spy på senaste tiden!

Dör på huvudvärken!

2009-11-17 @ 13:48:26
URL: http://ronjaross.blogg.se/
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Vad är det för magtablett du menar?

2009-11-18 @ 11:28:18
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0