2009 11 18

Hejsan!
Har kommit hem för en stund sen!
Har vart hos mormor och käkat idag med mamma!
Faan vad jag åt!
Ringde även BM i morse! De skulle höra av sej antingen senare idag eller i morgon!
Ang. huvudvärken! Nu får de ta och ge mej någonting för det!

Malin: Käkar pepsid duo. Jag frågade min BM och det var okej att jag åt dom!

I natt har jag sovit mycket bättre! Har fortfarande ont i skallen! Men inte lika mycket!
Magtabletterna hjälper för att sova! UNDERBART <3

Nehej!

Kvällen består av bingo, tror jag! Vi får se sen!

Hejsan!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Skönt att de mesta gått över!

Hoppas också att dem hör av sig snabbt så du får veta vad de är för fel ;P

Ja, de kommer ikväll eller imorgon :)

Kram!

2009-11-18 @ 17:45:47
URL: http://ronjaross.blogg.se/
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Okej :) Jag trodde du åt mot illamående!



Vilken bm har du? :D

2009-11-18 @ 22:08:41
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0