2009 11 25

Hej!
Har vart på Lernia nu på förmiddan, men fick migrän anfall, kräktes och tårarna bara rann, just nu snyggt bland massa folk.. (kräktes på toan ofc!)
My var snäll och skjutsade hem mej! Leslie skulle ändå byta kläder, han ska på något möte vid 2 tiden! Får se hur det går med det! Hoppas på bra!

Mår illa, kan vara huvudvärken, kan vara panpizzan som jag tvingade ner i magen! Hm, ska lägga mej i sängen, slänger på TV så har jag någonting att göra tills Leslie kommer hem sen!

Hoppas mamma kan komma in senare sen, så hon kan lägga ut för mina rump-piller för skallen!
Måste ha dom nu!
Ska även lämna soc papper, ansökan.
Mötet med soc igår gick bra! Hon vi har är trevlig!

Nej! Nu skiter jag i det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0