Kvällen!

Så har Adde, Karate och Jojo vart här hemma hos oss och käkat tacopaj som jag slängde ihop förut! Gott, men jävlit starkt! Har ju börjat äta en jädra massa vitlök! Luktar ju inte så gött i käften men det skiter jag i fullständigt :p

Mår mycket bättre nu!Behöver kanske träffa lite folk och så ofta! Men tycker ju att det är såå skönt att bara få vara hemma med mysbrallor och utan bh :) Så ja..  Får variera xD

Nehej!
Leslie badar, jag tänkte kika om det börjar någon bra film nu... Men troligtvis inte....

Nu är barnvagnen betald iaf =)
Billigt som faan ;)
300:-
HAH, men den är faktist fin! Annars hade jag ju inte köpt den! Dock lite pojkig! Men what ever!
Blir det en flicka som vi får, får jag la slänga på en massa rosa saker så det syns att det är en tjej och inte en pöjk som ligger däri :)

Det ger sej!

Ne, TV

Kommentarer
Postat av: sandra

japp, nu är det dags att ses snart igen :D vi har ett nytt vardagsrum by the way så kom och kolla på det ;D

2009-11-02 @ 15:15:30
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0