2009-10-05

Idag är det Bardans födelsedag! Grattis till dej!

Idagär det måndag igen! Och ny vecka! Tiden går fort!
Gick in i vecka 12 i lördags!

Vaknade för snart 2 timmar sen! Sov länge idag! Men tror jag behövde det! Var så trött igår kväll! Vaknade till i morse vid halv 7.. Då var jag slut kan jag lova! Somnade om och vaknade kvart i 11, missade alltså lite av days, men jag hann ju se en del med =)
Vad spännande jag tycker det är!

Tänkte att jag skulle in i veckan och hälsa på Tessan, hon ligger ju inne igen... Jag hoppas verkligen att der kommer fungera nu! Vet inte annars vad man kan göra!?
Jag hejjar på henne!

Frukost på sängen fick jag med! I vanlig ordning =) Idag vart det rostmackor med kaviar (A) Faan vad det är gott =) Äter som en häst gör jag med! Men mackerna är ju ganska små så :p

Behöver knalla bort till affären och köpa kaffe! Det kommer ju hem folk idag igen.. Jonnas syster, Julia, ska visa lite hur man skickar in beställning via nätet! Kan ju vara bra att veta!

Ryggen och illamåendet tar knäcken på mej!
Har inte kräks på några dagar! MEN fy vad jag mår illa!
Måste minnas att ta folsyra idag med! Glömde nog det igår..
Får väl ringa vårdc. i morgon! Ang. ryggen!
Mamma kommer senare sen med panodil! Hon skulle ju ändå hit!

På torsdag ska vi på UL!!!!!!!

Får lite pengar i veckan med!
Jag och Stoffe skulle nog till LKPG och kika på det då =)
Det finns nog ingen roligare affär än RUSTA!!!!
Skit kul att gå runt och glo där! Höhö!
Och det är ju inte så asdyst heller så man kan ju handla lite med! Wihihi =)

Nehej!
ses!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tusen tack gumman <3

Du måste hälsa tesan fråm mig!



Åh, rusta är bra! billigt som sagt va :)

finns massa roligt där precis innan jul ;D

2009-10-05 @ 12:51:55
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0