2009-10-07

God morgon!
Jossan och jag gick upp för en liten stund sen..
Sitter här i väntan på Leslie som ska komma hem med KAVIAR =)
Hoho ja ja! Det är ju så jävla gott!

Drömde om lilla bäbis i natt... höhö
En fot stack "upp ur magen", alltså man kunde känna på bäbisen när den låg i magen!
Höhö, spännande =) Wihi =)

Nu vill jag att veckorna ska gå!!! =)



I MORGON ÄR DET UL!


Att dra ner på rökat börjar idag!
Morgonen är alltid värst! Jag brukar dra i mej en såndär 3 cigg...
Har tatt en halv..!

Kommentarer
Postat av: sanna

va har du inte slutat än???? det är bara o lägga av! jag har slutat snusa 3ggr så jag vet att det går..jobbigt som fan bara!

2009-10-07 @ 13:51:30
Postat av: Sandra

jättebra att du drar ner på ciggaretterna! :) Du fixar det, tänk att det är för både bäbisen och ditt bästa! Puss påre!

2009-10-07 @ 14:05:22
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/
Postat av: jenna

Heej:) nee jag har juh inga bilder på magen, tycker bara att den ser tjock ut:P haha men vänjer mig väl snart. den blir större o större för varje dag, har en bild på bebisen här på bloggen:)



kram:)

Postat av: Alexandra

aaaaw tänk när du inte längre behöver drömma om foster rörelsena =) Vi har redan kännt dom och den lille här inne sparkar som en idiot om nätterna... Men det är mysigt.. förrut när han/hon träffar revbenen.. det är mindre mysigt! Kram

2009-10-07 @ 22:02:18
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0