2009-10-15

Oj, dåligt batteri i mobilen hörde jag nu! Dags att slänga den på laddning med andra ord!

Redan är det torsdag! Snart helg igen =) Men det kommer nog bli en massa plugg för mej! Det ger med sej =)

Var ju och kollade lägenhet igår! I fågelsta av alla ställen =) Mihhihi! När jag var yngre ville jag inget annat än att få kunna flytta där ifrån! Men nu längtar jag tillbaka till den lilla hålan =)
Lägenheten är den som låg mitt emot där Helena bodde, för dom som vet... Den var i ljusa tapeter och med nyrenoverat kök =) Sovrummet hade ljusgröna tapeter, inte så snyggt, men det går allt att matcha med saker ;) Det var ganska nytt med, så dumt att byta när det ser fint ut! Vardagsrummet var gulaktigt, lagom snyggt, men det går att matcha det med! Det är ju ljust iaf =) Så det lyser upp bra =) Vi kommer att ha sol hela dagen mot balkongen! De har öppnat upp balkongen nu med, så man kan gå rätt ut på den stora gräsmattan bakom =) Ha någon snygg utemöbel =) Toaletten är nykaklad, eller ja, kaklet är ett par år bara, rent och frächt! =)

Jag vart jättekär i lägenheten! Det kanske hörs när jag berättar om den =) Det är så kul att få lite större och att man kan släppa ut katterna enkelt! Det kommer nog bli det bästa =) Jag ska tacka ja..
Leslie är inte så sugen på det, han anser att man sitter fast där sen... Men jag har sagt att han kan köpa sej en liten moppe eller något så länge, han får ju sitt lämp om 3 månader med! Och då kan han ju börja hårt med körkortet =) Det ger nog honom en spark i arslett med om vi bor ute på "landet" med!

Kommer kännas tryggare för mej sen med, har ju mamma nära och mormor =) Kommer bli mys..

Leslie är med på att flytta iaf! Som han säger, det går ju flytta tillbaka in till stan om man inte trivs, men man ska ge det en chans! Jag tor iaf att det kommer bli kalas, mycket lugnare iaf! Inte så enkelt att supa, hänga på krogen osv.. Det går några bussar, dock gå de dåligt, men det går! Och vi känner folk med körkort och har vänner med det, så det stoppar ju ingen att komma ut till oss =)

Pappa ska till Jonas i helgen! Kanske skulle man åka ut en sväng iaf och säga hej! Jag saknar ju farsan massa! Vi träffas ju inte allt för ofta!

Nehej! Ta en macka nu då! Har bara fått i mej kaffe och folsyra idag :p
Adde och Kickz kommer snart med, hon ska på begravning idag så hon ska bara ta ensnabbkaffe här innan..
Adde ska väl stanna en stund till.. Lelle slutar vid halv 2 med, så han kommer snart han med, min baby (L)

Ses =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Yey, va kul för er :):) hoppas verkligen att lägenheten passar er!:)

2009-10-15 @ 16:49:43
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/
Postat av: Katja

Förstår precis vad du menar..kände själv så där när vi flyttade ut till huset..och det är inte speciellt långt från fågelstad vi bor så :)

2009-10-15 @ 17:15:05
URL: http://lyckligaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0