2009-10-20

Hejsan!
Sitter i soffan, har kollat över mina räkningar, det ser skapligt ut! Får lite pengar över :p Trodde inte att det skulle bli något alls kvar så jag är lycklig!

Gårdagen var skit! Så jag hoppas på en bra dag idag!
Snart ska jag äta frukost, en kopp kaffe har slinkit ner iaf! Mums!

Middag blir det senare, potatismos och fiskpinnar, leslie ville ha fiskpinnar, inte det bästa som jag vet, men han måste ju få det om han vill ha det!

Kanske kommar Nalle till oss i morgon =)
Det hade vart kul =) Han ska sova här ett par dagar! Saknar honom faan! =)
Han är snäll <3

Skulle igenkligen gått till skolan idag, men hade ont i huvudet som faan när jag vaknade och nu är det på gång igen! Ska dit i morgon klockan 10.00 och sen klockan 13.00.
Ska träffa min etiklärare klockan 10.30 på torsdag!

Ne! Fika / frulle!

Kommentarer
Postat av: kickan

tjabaaah =)

va häftigt då, vi ska oxå äta fiskpinnar med potatismos idag, vi kommer precis från östenssons där vi handlade potatis ^^

Va hittar ni på annars då, mysmongon :)

2009-10-20 @ 17:48:18
URL: http://kick2kill.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0