20091002

Jag mår så illa!
Kollar på days! Bra det är!
Leslie har nu åkt! Hoppas att det var värt det, för det kommer bli annorlunda när han kommer hem!

En jävla förändring!

--------------------------------------------------------------------------------

Ikväll ska jag nog med mamma till Fia, ha hand om barnen!
Eller jag har nog mest hand om Linus skulle jag tro!
Vi får se hur jag mår senare sen!
Känner mej fortfarande genom förkyld så åker jag nog inte dit!
Då blir det en ensam fredagkväll här hemma!
Ja vi får väl se!

Jag har ganska svårt att vara ensam! Men det kanske behövs!

--------------------------------------------------------------------------------

Jag var hos läkaren i förrgår!
Fick ta ett till Vul!
Det ångrar jag verkligen inte!
Jag fick se min lilla bäbis =)
Han/hon sov först =) Men läkaren väckte den lilla saken!
Åh det var underbart att få se bäbis röra sig i min mage!

Det börjar verkligen bli en verklighet för mej nu!
Jag har nog inte förstått det innan att det verkligen finns ett liv innom mej som växer och som kommer bli en individ, som i framtiden kommer få egen familj! Att jag nu och föralltid kommer vara mamma!
Och jag ska göra mitt bästa för mitt barn! MITT BARN!
Det är otäckt att veta att jag kommer få vara orolig att något händer med det liv jag ger nu!

Det är nog det jag mest är rädd för! Att det ska hända min son/dotter någonting!

--------------------------------------------------------------------------------

Jag pallar inte skriva mer nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0