Kväller!

Jag fryser.. Ligger i sängen, mår faan inte bra alltså!
GAH, nu får det vara bra med förkylningar och sånt helvete! Är något trött på att vara sjuk!
Känns lite som om jag bara klagar när jag skriver här, men det är jumin blogg, så vad faan!

Det är inte alltid mysit och underbart att vara gravid! När man vaknar på nätterna för att kissa eller kräkas, på morgonen kräkas, må illa titt som tätt.. Ja, då är det inte alls kul..
Jag har ju något gud förbannat ont i ryggen också! Vet inte om det beror på graviditeten, men jag tor ju det!
Måste ta mej i kragen och ringa till vårdc.... Så gör det någon dag!

Äter morötter, mums! Jag ska snart sova!

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja fy fan jag har med sån himlans jävla ryggvärk så jag kan lägga mig ner när som hellst och tjuta!! VAd händer i veckan då? Kram

2009-10-05 @ 11:18:04
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tror det beror på din graviditet, eftersom kroppen böljs ut och din rygg får allt mer och bära! Puss på dej!

2009-10-05 @ 12:30:50
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0