Kort?

Fick en tid till vårdcentralen klockan 1 nästa tisdag!
Kalas, då kanske de kan se vad det är med ryggen och kanske kan ge mej någonting så jag slipper ha så ont!
Idag har jag bara legat! Jag har fruktansvärt ont idag!
Tog ett varmt bad och 2 panodil, TS som om det hjälpte något då eller? In My As!

Ska försöka ta mej ut på en prommenix sen! Får se om ryggen går med på det! Kanske får jag fortsätta med att bara ligga, men FY vad tråkigt det är!

Jag har så stor längtan till Torsdag, då jag ska få se min lilla bäse igen =)
Har ett par kort redan från v. 9 och v.10+... Ska väl kanske slänga in dom!?
På ett av korten från v.10+ ligger den så tokit =) hihi!
Benen och armarna rakt upp :p Ser ju skit skojjit ut! Min lilla ALIEN <3 =)
Yää,yää!

Se ya l8er!

Kommentarer
Postat av: Zanna

Jo, de är mysigt men nu vill jag att de ska fortare:D Men har ju redan fått rätt så stor mage:)

Men insåg att andra barnet syns mkt tidigare än första:)

Jo, såklart de är roligt med en liten bebis:D



Läste din blogg. Vi kan kanske kan ses och fika och snacka skit någon dag.

Tycker de verkar tråkigt för dig att "alla" super omkring dig:D



Kramen

2009-10-06 @ 17:09:42
URL: http://theospappamamma.blogg.se/
Postat av: Mamma till huliganen William och lillrultan Valkyria.

Hoppas verkligen att du blir bra i ryggen så att du slipper ha ont resten av graviditeten!!



Sv: Det är mkt som händer nu. Men det löser sej nog :)

Postat av: sanna

har du oxå foglossning?? vi mår bra förutom den jävla migränen hela dan! BLIR KNÄPP..KRAMAR

2009-10-06 @ 19:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0