Löördaag!

Jag ligger i sängen! Jag är trött idag!
Sov längre än vanligt!

Leslie gör frulle nu =) Kaffe och mackor!
Helvete vad jag är hungrig :p Blir att äta massa =) Mihihi! Mums =)

Hallen igår var kul, tycker jag.. Jag och Jonna drog ner till brygget en sväng, träffade bror där =) Trevlans =)
Leslie drack bara 6 öl och en bacardii.. Han hade gärna druckit mer, men inte! Det fick han inte! Anser att det räcker med 6 öl om han är tvungen att dricka! Han tycer väl inte att det var såå kul igår.. Men nu fick han ju se hur jag har det varje helg typ!
Gött vare ;)

Om en timme ska vi åka till sporthallen och spela bowling =) Med min älskling Johanna <3 =)
Sen blir ndet hem och laga till käk tror jag och senare blir det fotboll!
Inte för att jag är såå intresserad, men eftersom det är en avgörande match så kommer det bli kul =)
Kanske skulle handla med mej något gott med! Tills ikväll... Vi får se =)

Nehej! Frulle ;)

Bye!


Kommentarer
Postat av: Jojo

Du kan vara min älskling :)

2009-10-10 @ 16:40:24
URL: http://yoyoblowjob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0