Tankar

Har legat i sängen hela dagen! Det har vart så skönt! Men att inte ha gjort någonting på hela dagen känns tråkit med, har badat iaf! Det är ju alltid något! Sett en film med Lelle nu innan han åkte till soc... Någon skräckfilm, inte för att jag anser att den var det bästa som jag har sett, men den var okej, den var otäck lixom, inte läskig utan otäck!

Jag känner mej nere idag! Varför? Jag vet inte! Saknar min mamma massa, fast jag träffade henne igår! Jag är ju en mamma-gris så! Jag borde inte ha något att vara nere över.......

Tankarna går till Bella! Saknar henne så mycket, min älskling! Idag är det 2 veckor sen mitt hjärta fick somna in!
Tänk vad fort tiden går..... Känns som igår........

Och min lilla Stina har vart borta länge nu.. Jag hoppas att hon har det bra, vart hon än är......

Jobbit, det där med djur, de ger oss så fina minnen och stunder och sen när de försvinner lämnar de ett stort tomrum efter sig! Det är så jobbigt! Ingen kan ju ta någon av deras plats, men det finns mer utrymme att fylla med kärlek! För det är äkta kärlek man känner för djur! De ger och tar på det bästa sättet, de är ärliga och fina..

Är glad att jag har min Disel kvar! Hade han försvunnit nu med, då hade jag nog inte klarat det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0