Hm!

Konstit allting känns då! Om mindre än en månad ska vi få se våran bäbis för fösta gången! Om man räknar bort VULét som vi gjorde! Man ser ju ingenting i vecka 5 :p så det ska bli så spännande! Men det känns ju otäckt med! Tänk om dom säger att det inte ser bra ut :o Då blir det ju hemskt! Men så får man ju inte tänka! Fast alla som är/vart gravida vet nog hur jag menar och de har nog säkerligen kännt samma sak som mej skullejag tro!

Kvällarna är lite jobbiga, jag tänker på så himla mycket och jag saknar min Stina massa då! Kan bli nere och så och det är ju verkligen inte kul... Är det någon mer än jag som känner så? Eller kännt så!??
Det är väl bara jag som är knäpp!

Nehe!
Det vart inget Fia idag! Måste ta det snart! Träffa barnen! Saknar dom massa! <3
Men hem till mamma blir det sen iaf! Kladdisar ;) Fyfaan vad gött!



Kommentarer
Postat av: Sandra

vad har hänt med stina? :)

2009-09-11 @ 12:50:46
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0