I väntan på Mor-Kära Mor

Nu sitter jag här i väntan på mamma, hon ska hjälpa mej att göra mackor tills ikväll..
Det hade jag tänkt att bju på, det och något fika till kaffet om det är någon som inte vill ha macka!
Jag tänkte att jag skulle ta en pizza-bit av den pizzan som vi har kvar sen igår..
Så jag får i mej något mer än bara en macka idag!
Inte för att jag är speciellt hungrig, men iaf!

Vi köpte doftljus förut som jag tände här hemma! Och nu kan jag knappt andas vad faan! :p Jag var tvungen att släcka dem! Har öppet med så det går ut lite av lukten iaf! Hoppas ingen är allergisk bara!

Lyssnar på gamla fina låtar! Underbart med lugna låtar, det har jag inte tyckt förut. Men har lärt mej uppskatta lugnet nu när man inte kan festa och ha sej! Jag kan sitta en längre stund nu utan att det kliar i benen!
Det känns lite konstit, att försändras ganska mycket på så kort tid iaf!

Från Party-bruden till hel-nykterist :p Men jag gillar det! Det är skönt att vakna upp varje lördag nu, slippa vara bakfull som ett as och kunna gå upp! Sure, kräks gör jag ju iaf! HAHA Men det hör ju till så......

Nejje! Ska ta mej en bit av den där pizzan nu! ;)
Pussellipuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0