bla...bla...blaa!

Satt nyss och läste min systers blogg, kunde inte låta bli att fnittra när jag läste om busungen Rasmus och hans bravader för några dagar sen! Trots att han är en riktig liten hetting är han så söööt <3 Mosses stora gull =)
Lilla flinungen saknar jag med! Jag har inte träffat lillkillarna på JÄTTElänge nu! Först var jag ju sjuk och sen har det inte blivit av! Det är så tråkit! Måste ut till dom någon dag!


Vi sitter fortfarande hemma hos Jonas och Pördii, väntar på Adde och Karate som aldrig kommer! :s
Pernilla kanske inte har lust att vänta på folk i flera timmar :s Men det är väl som vanlit med dom där 2 :p Sega som satan! Alltid får man vänta! :p Yääyää

Idag nu på dagen vet jag inte vad som händer, jag är svin hungrig så funderar på att ringa mor och be henne komma och hämta oss, eller iaf mej! Hon får laga mat (a) Mammas och mormors mat är väl det bästa som finns, fast just nu skulle jag väl kunna äta vad som kanske. höhö.

Jag är hungrig HELA tiden! Fattar inte varför riktit, effersej så kan jag inte äta överdrivet mycket på en gång.. Blir mätt efter bara litegrann! Sen en halvtimme senare är jag hungrig igen! Tokit!

Jag har nu på dagen pluggat lite, tänkte jag skulle ta itu med det snart igen efter en LÅÅNG paus!

Senare ikväll vet jag inte heller vad som händer, har ingen större lust att bara sitta hemma och glo.. Jag saknar pappa! Kanske ska jag åka dit nästa helg och bara vara!? Vi får väl se, om Leslie inte vill med så kanske någon annan vill följa med! Det märks, pappa kanske inte ens har tid då heller... Så...

Nehe! Dags att sätta sej med att skriva om vävnader igen! Bajs :p

HA´t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0