1 Februari 2010

Ojoj! Som en en vana skrev jag först 2009. Hehe
Mår sådär idag, känns inte som om det finns så mycket att gå och vara glad över just IDAG!
Men inte är jag ledsen heller :p Inte än iaf! Hehe, jävla psyk-berg-o-dal-bana :p

Jag ska snart göra mej klar och ta bussen till stan sen vidare till Lernia!
Dit vill jag INTE, känner inte alls för det! Bara jobbit att veta att jag måste dit och sitta och rita i 3 timmar och sen hem igen! Så jävla onödigt! Men,men! Måste ju pejja 30:- för att åka dit och hem med! För 3 timmar! Höm..

Tänker INTE gå ner, för kallt och så får jag så ont! Bajs!

Funtar starkt på att köra veckan ut, sen skita i det om jag inte gör det redan den här veckan! Jag orkar inte. Har inte lust alls! Men i morgon kanske det känns bättre?

Jaja! Nu ska jag fixa till mej lite!
Somnar här snart :p

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hehe imorgon är det 3 veckor kvar till Bf.. Så ja det kan komma när som hellst nu... Men vem vet.. Men vill gärna att han stannar inne tills jag är i vecka 38 eller mer... Inte tidigare än så vill jag få.. MEn vi får se... Allt bra med dig/er?

2010-02-01 @ 10:44:06
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0