14 Februari 2010

Söndag
Och det är alla hjärtans dag! Mys!
Blir bara vara hemma med min prins och mysa! Käka bananasplit sen! Jammi =)
Får se hur min hemmagjorda VARMA chokladsås blir med :p Hehe, märks om de blir bra ;)

Idag är det också 5 månader sen min vackraste gick bort...
Saknar min Bella en massa! Tänker på henne! <3

Helena och hennes pappa kom kvart i 10 i morse och väckte liv i oss!
Druckit kaffe och spelat kort ;)

Katterna fick frulle och Peppe lever om här hemma! Dom är underbara mina älsklingar <3
Kan inget annat än att skratta åt dom!
Disel har suttit i fönstret och kikat på "pippin" och han har mjauat sådär fjantit =)
Jag verkligen älskar mina djur <3

Jag är trött, Leslie håller på med toast åt oss här hemma! Efter det ska jag lägga mej och vila till TV´n!
Saknar min mamma med! Fast det bara var 2 dagar sen jag träffade henne!
Men hon är ju min enda mamma <3 =)


Känns som om livet ordnar sej lite nu! Hoppas INTE på ett bakslag nu bara!
Pengarna som skulle kommit in den här veckan kommer i nästa, men det får man leva med!
Sen så! Ska skriva kontraktet med Platen, måla om vardagsrummet och börja packa ihop lite bebisprylar, börjar med det rummet! Vi har ju den här lägenheten fram till sista april, så vi hinner gott och väl!
Vi behöver köpa oss ett köksbord, en ny tv-bänk och lite lampor o mattor sen bara!
Längtar efter att allting ska vara klart nu! Men ser fram emot att få måla om och inreda vår nya lya!

Är ju sjukskriven fram till den sista med! Skönt att få vara hemma och slippa tänka på en massa skit!
Det har börjat bli så jobbigt att gå och röra på sej! Får ont i ryggen och i magen! Mår illa mest hela tiden!
Men det är ju sånt som tillhör vad jag har fattat det som! En del har ju turen att slippa allt! Jag har ju sluppit foglossning, än så länge iaf och det är någonting som jag är glad över! Det finns en del som har värre graviditeter än mej, men min har inte vart lätt den heller..
Är ju en riktig fjant annars med! Inte speciellt stark i varken psyket eller fysiskt!
Fasar för förlossningen, men vem gör inte det igenkligen!?
Men det är ju någonting som man måste gå igenom! Vi får ju vår underbara dotter / son! Så det lär nog vara värt det! Och jag skulle nog kunna göra om det igen!

Fast just nu känner jag att ett barn räcker för mej, Leslie vill ha 2. Så vi får väl se, om ett par år igen kanske, att bli gravid då, eller kanske 3 år.. Vill nog INTE ha 2 blöjbarn! Men jaa, livet blir ju oftast inte som man har tänkt sej så! =)

Ha en bra dag alla!
Det tänker jag ha!

Kommentarer
Postat av: Zanna

Underbart att se framemot allt som kommer att ske för er.

Undrar bara ifall du inte kan ta ut mamma ledighet snart? Du har ju rätt till 60 dagar innan beräknad förlossning:)

Jag har gjort de. Sist tog 30 dagar innan och pluggade då, men de blev nästan för lite för man kommer på massor av grejer man vill hinna innan bebis kommer:)

2010-02-14 @ 14:39:41
URL: http://theospappamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0