16/2-2010 tisdag!

Underbara onsdag i morgon <3
Det är härligt med posetiva nyheter!
Pengarna kommer in i morgon <3

DOCK vart det en ändring som jag inte får skriva om här för Leslie.................


Som sagt pengarna kommer in i morgon och det ska bli så skönt när allting är över med allt tjat! Och blir det problem igen så får det bli ändring på allting! Men men! Tar en dag i taget nu!

Jag skickade efter 3 par byxor och 2 bh-ar idag för BARA 400:-, från ellos! Wihuu! Det är kalasbra =)
Ändå har jag kvar pengar så jag kan handla hårfön och täck-kräm till nyllet ;) Skitbra! Det känns bra med det iaf!
Sen har jag en karl som ska ha lite nya kläder! Skor skulle han ha sa han! Och strumpor, det behöver han verkligen! Vet i faan vad han gör med sina strumpor!? :p Men,men! Det ger sej!

Sen ska vi lämna in ansökan till soc i morn med! Försökte ringa henne idag, men hon var sjuk!
Hoppas på pengar INNAN den sista! Annars blir ja nog galen tror jag! VILL att hyran ska vara betald INNAN den sista! Men det ordnar sej nog det med!


Bebis sparkar på i magen idag! Snurrar runt och kör karate där inne =) Det är mammas lilla hjärta <3
Skulle vilja ta ett köns-UL nu, men känns som om det är bortkastade pengar, ÄVEN om jag så gärna vill <3
Så får nog hoppa det! Ta det viktigaste nu! Det är ju inte allt för lång tid kvar tills min lilla älskling kommer ut till stora värden =) Underbart! Skönt att det inte är långt kvar nu! *puh!
Är Så trött på att vara gravid, bli anfådd så fort jag rör mej, må skitilla o kräkas, rygg- och magvärk, vara trött hela tiden osv! Så nu räknar jag verkligen ner =) Hehe! Det är jag nog inte ensam om heller skulle jag tro =)

Fast jag kommer nog sakna sparkarna! Heh!


Är en sån tråkig dag idag iaf! Fast jag fått underbara nyheter! Men möte i morn, sen är det klart!
Betala skulder och räkningar! Sen börjar vårat nya liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0