2010 02 09 Tisdag!

29+3



Svar till anonym:
Ja, ett stort fel!
Jag gillar inte katten för 5 öre, kan inte rå för det, jag har faktiskt försökt att gilla henne!!
Det är ju inte så att jag är elak mot katten för det! Jag slår henne inte eller så! Det hoppas jag att folk förstår, det är ju ändå ett djur! Hon blir behndlad precis som dom andra, bara att hon får vara ute en del! Men när det gäller mat, vatten osv så är det likadant för alla! Ofc! Hon kissar inne, har hänt en gång nu efter kastreringen också och sånt gör mej galen, för lådan här är ren! Det måste den vara, annars mår inte jag bra! Och hade den inte vart det kunde jag förstå varför skabbet inte ville gå på den! Men nu är det som det är!

Katten är en ensam katt! Fungerar inte med de andra, bara när hon själv vill! Hon kan ligga och mysa med dom, hon kan också busa med dom, MEN när dom ska busa tillbaka blir det bara en massa fräs! Och även det är jag galet trött på! Katten i sej är jättefin och jättemysig, social! Men hon och jag går bara inte ihop! Har aldrig vart så här innan med något djur! Men nu ska hon få åka ut på landet och bli lantkatt! Tror det kommer passa henne bra!

Hoppas att du fick svar nog!


Så tisdag idag! Borde vart på Lernia! Men har haft en jävla huvudvärk i morse och så har jag SÅ ont i magen!
Börjar väl bli trångt där inne nu! H*n ligger gärna vid revbenen och det känns! Aj-aj! Men finns ingenting att göra åt saken! Det är ju mammas lilla älskling i varjefall!

Ska snart ner i tvättstugan, Igenkligen är det Leslie som tvättar, men eftersom jag är hemma så börjar jag! Då hinner vi  med några maskiner x-tra, eftersom vi ska på socmöte 17.15. (en jävla tid som dom sätter!)
Ska dra ett drag med dammsugaren med, om jag orkar! Måste försöka! Sen blir det laga-mat-dags!
Idag får det bli Potatis, fisk, grönsaker, dill-och gräddsås! Det var ett tag sen nu! Så det får det bli!

Leslie är duktig och sköter praktiken! Hejjar på min kille <3

Nej, nu äre dags för T-stuga!

Kommentarer
Postat av: jonna

Jo hellre tvättar jag än städa allt de jag har hemma, alltså de e så stökigt att de inte e sant och ska göra allt nu på dagar men orkar inte bara..

2010-02-09 @ 14:24:15
URL: http://jonna1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0