22 Februari 2010 Måndag!

Hej vinterdag!
Gillas INTE, jag vill ha värme och sol nu!
Kollade balkongen idag! FYFAAN vad snö! Heh, kommer ta 100år innan det lär smälta! Bajsväder!
Trött på vintern! Fast det är ju effersej skönt att vi slipper slasket!

Halv 2 idag är det föräldraförberedelse! Känns lagom kul att gå på, men jag pratade med Fia och hon sa att det var värt det. Hon tyckte att det var kul, så ger det väl en chans! Så 13.30-16.00

Sen skulle la Thai-jävel och Sakke komma. Jag och Thaish ska färga skallen! Eller slinga! Får la se hur det blir med det! Hehe, har ju inte haft slinger i håret innan! Så blir la något ljust skulle ja tro, får se vad jag hittar på ;)

Men, nu är det dags att hoppa in i en dusch och fixa te mej lite!

Kisselikiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0