28 Februari 2010

Hej!
Här sitter jag i köket! Ska snart lägga mej i sängen, då jag har  grymt ont vid revbenen! Fyfaan! Att en sån liten skit där inne kan göra mej illa :p Bus-bebis =) Det börjar ju bli trångt där inne nu med! Riktit trångt! Så klart att det gör ont då bebbe ska röra på sej!

Tänkte jag skulle slänga upp bilderpå bilddagboken, men inte faan fungerar det! Varför ska det vara så segt?
Är det så för er med? Eller är det min cp-dator!? I alla fall så hatar jag den sidan, men vill inte ta bort den heller eftersom jag kikar på andras bilder och jag har massa gamla pics som jag vill se då och då! Får se om jag kan få upp några bilder... Försökte igår med, men jag gav upp efter sådär 20-30 min när det inte ville sej! (nu är det 3dje gången jag provar på en kvart)

Känner mej sur, har ingenting att vara sur över, men jag är det iaf! Handlade LITE mat förut och jag vart sur över att det skulle kosta så in i helvete när det inte alls var jättemycket med mat! Men nu har vi allting hemma igen! I morgon ska jag göra kycklingsallad till lunch! Det kan ju vara gott! Dock gillar inte Leslie det, men jag SKA ha det!

Idag till mat vart det potatis, fläsk och löksås! Det smakade ju inte kattskit precis ;) Mums =)
Leslie och jag åt som två grisar! SÅ det gick ju ner i magen!
Till kvällsmat vet jag inte vad det blir, köpte jordgubbskräm till mej förut, blir nog det med mjölk! =)
Kanske en macka till det!


Igår var vi hos Johanna <3 Käkade tacos och folk drack bärs! Jag och Leslie tog 20 över 10 bussen hem, folket skulle vidare på fest och jag hade inte lust att gå dit. Men det var skönt att komma hem till ett nystädat hem och lägga sej i en nybäddad säng =) Det tycker vi om =) Katterna var skaplit lugna här på kvällen och vi somnade skaplit =) Skönt!

Nej, nu skiter jag i BDB och tar sängen!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0