6 Februari 2010

Lördag!
NY VECKA, alltså vecka 30!
Och klart att mammas bus sparkar på ;)

Har ont i två av mina framtänder! Släpper inte :( Men det är nog borta tills i morn ;)


Har vart med mamma och Rasmus hela dagen! Mötte Jossan, Fisen, Niklas och Julia i backen!
Käkade smörgåsar och drack varm oboy! Jag vågade åka en gång! Hehe, MEN jag var för lat för att åka igen!
Backen känns himla stor när man ska gå upp för den :p
Jossan följde med hem till mamma, vi såg på babe, men Rasmus var inte så intresserad av den! Så jag och Jossan glodde mest själva, höhö.
Åt mat och FAAN vad vi ÅT ;) Mumms =)

Här hemma har vi bara snackat skit och sen glott lite på TV. Jag diskade resten av det som fanns och åt en apelsin =) Jossan fick ett äpple som jag skivade i skivor, så snäller jag är =)

Har ont i ryggen! Skiten har börjat igen! Men en så länge är det hanterbart! =) Skönt det!
Annars har jag faktist inte kräks nu på ett par dagar =) WII och ingen speciell huvudvärk! *Puh! Det är skönt!
Ingen magvärk idag heller =) Har känt av lite lite, men inget speciellt =)

Bebis sparkade som tusan förut så Jossan och jag låg och glodde på magen med! Hehe!

Ne nu måste jag sova snart! Är precis slut!

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0