2 mars 2010

Halvtaskig dag.. Men det verkar som om det ger med sej lite iaf!
Jag är trött! Vi har ätit och Leslie han tvättar! Min duktiga kille <3 =)
Hemma har vi det fint! Fast det är snart dags att dammsuga igen! Kan inte förstå hur det kan bli så skitit på en gång? Framförallt i köket! Effersej har vi ju en liten bus-peppe som ska spela fotboll med maten :p Mattes skitunge! =) Disel och Peppe ligger med husse i sängen! Tar igen sej efter maten =)

Ikväll klockan 21.00 börjar våra fruar igen =) Och vad spännande det ska bli =)

Stackars mamma är sjuk, huvudvärk och spyr =( Stackars min mammis <3

Annars är det ganska bra med oss.. Leslie är ju slö och jag har lite ont vid revebenen! Fattar inte att det kan göra SÅ ont ibland? Men, men vad gör man!? Jag glädjer mej med att det inte är allt för många veckor kvar tills våran lill* vän kommer ut =)

Fast vad rädd jag är för fl!!! Helt otroligt nervös!! Men det är väl dom flesta kanske!? Men att jag redan har sån ångest över det!? Ska försöka ta det som det kommer! Men med min otur kommer jag väl ha SÅ jävla ont att jag aldrig mer vill ha något mer barn!? Men, men!!!  Jag hoppas självklart på det bästa!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha nervös? det är inte jag :D ser faktiskt fram emot förlossningen, tycker det ska bli sjuuukt kul :D

2010-03-04 @ 15:34:17
URL: http://emelie.dagbok.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0