30 Mars 2010

Tisdag!
36+3

Tack för kommentarerna Angelica och Zanna!
Men en del förstår nog inte det där, jag förstår inte riktit hur man kan hålla med L när han gör som han gör!
Men nu har han ju lovat att inte dricka mer innan FL, och jag får väl tro på hans ord.
Han säger att han inte ska dricka efter heller, men man vet ju aldrig!


Jag och Lelle har käkat frukost och tittat lite på TV, jag måste till stan sen! Fixa med ett bankpapper till Leslie så han kan kolla och prata med Östenssons här på Ekön, det hade blivit något fel när Lelle skulle ta utöver på kortet, då vart det dubbelt! Men, men! Det ger sej ;)

Nehej!
Ha en trevlig och bra dag!
=)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tycker fruktansvärt synd om dig att inte leslie har stöttat dig mer än vad han har gjort nu under grav... Du kan föda vilken dag som hellst egentligen.. Vad ska han göra om du får åka in till förlossningen och han sitter pissfull? Vill inte han se sitt barn födas? Vill inte han känna den där underbara kännslan? Vill han att du ska föda själv? Hmm förlåt men jag blir så frustrerad hur mkt kommer han supa när barnet har kommit ut? Blir det mer eller blir det mindre. Vi får självklart hoppas det mkt mindre.. För det är fan inte normalt att han går ut och super sig pissfull om helgerna och beter sig som ett svin. Du är inne i vecka 37 och det innebär att bebis kan komma ... Lycka till tjejjen! Men hur är det mellan er? Bråkar ni mycket angående att han festar och så? Jag hade nog slagit ihjäl christer om han hade festat så pass mkt..! Ta hand om dig kram

2010-03-30 @ 13:49:27
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Angelica

nä, jag märkte att "endel" inte verkar förstå det där ;)



tycker inte man ska stötta leslie om jag ska vara ärlig. han ska sluta supa, så är det bara. det är ingen "uppoffring", han ska stötta dig så mkt det bara går nu, det är hans "plikt" som blivande pappa. men bra att han sagt att han inte ska dricka mer nu, o efter. hoppas han håller det!



du verkar stark ändå tjejen, trots att han är som han är.. o jag är iaf säker på att du kommer bli en toppenmamma, hur det än blir med pappa leslie osv. lycka till med bebis o allt!

2010-03-31 @ 07:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0