31 Mars 2010

Onsdag 36+4

Vad skönt det är att dagarna springer iväg =) Då har vi snart våran son/dotter här hos oss =) Jag längtar så mycket nu =) MÅSTE ta tag i barnrummet med någon dag! :p Just nu har vi ett par kartonger kvar där inne! Men mycket mer än så är det inte! Det är skönt det =)
Syster hade tvättat upp bebiskläder till oss med =) Skitbra att man kan "ärva" av syster-yster =) Kläderna är varken skitiga, urtvättade eller trasiga! Så jag tackar och tar emot! Blir ju bra mycket billigare för oss med =) Vi har faktist bara köpt BB-kläder i stlk 50! Det kan ju vara kul att få ha och spara sen =) Det är ju Våra grod-kläder =) Dom är förjävla söta =) Leslie som valde dom =) Fia och Robban har ju massa, och dom behöver ju varken Rasmus eller Linus nu mer! Stora grabbsen ju! Tiden går så fort, jag tycker inte att det är länge sen jag skulle bli moster första gången! Fia var i vecka 7 tror jag =) Och Då jag fick veta om lilla Linus, då skulle jag, Fia och Rasse luncha =) På med eller utan! =) Det är så mysit med bäsar =) Inte konstit att man vart bebis-sjuk länge!
Dock kan det kanske vara skönt att inte ha en egen liten knodd, utan att man får "låna" de andras ist :p
Fast kärleken till ungen i magen är redan otroligt stor, fast vi inte vet vad det är för individ som ligger där innne och trängs!

Helt otroligt! Bebbe kan vara i farten och kicka och ha sej en massa, men SÅ FORT någon ska känna, då ligger h*n still och myser :p HAHA Tokiga unge! Brås nog på far-sin ;) Han är ju ganska tokig han med =)
Vi längtar efter Bebis iaf!
Fast jag längtar INTE efter FL, är så nervös!
Klart som faan att jag vet att det kommer göra ont! Men jag är så orolig! URK! Har ångest på kvällarna ganska ofta. Försöker att inte tänka så mycket på det och bara ta en dag i taget! Men det är svårt. Alla som är/vart gravida förstår nog vad jag menar, eller de flesta iaf!

Syster säger att det inte är något att vara nervös för, Bebis måste ju ut lixom! Och hur bebbe kommer ut spelar ju lixom ingen roll! Ja vi får väl se! Det är ju himlans svårt att ändra sej nu iaf! HAHA Och det har jag inte gjort heller, bara att jag "inte vill föda"! Hehe!!


Leslie har åkt iväg på möte och Jossan ligger och sover! Peppe springer omkring med ett sugrör i munnen  och Disel vet jag inte vart han är! För här hemma förstår ni, här gillar katterna att leka med sugrör! Helt galna! Så visst får dom leka med det då, dom tycker ju att det är så skoj! Och vad gör det om det ligger ett par sugrör på golvet? :p Dom är ju rena!
Jag ska in i en dusch nu innan Madde kommer! Sen ska vi ta en fikus till DAYS ;) Och efter det ska vi till Mjölby och spöa skiten ur kärringarna på citybingon ;) Hehe! Tycker att det är min tur att vinna lite nu =)

Hoppas ni alla får en bra Onsdag!

Kommentarer
Postat av: KickaAxelsson

Jag menar verkligen inte att du håller han inne! Och jag menar inte att jag inte ser han då jag dricker eller va du skrev! Skitsamma! Du måste ju ha något problem med att jag säger vad jag tycker eftersom du tar så illa upp.. Lycka till med bäbisen! Lycka till med förhållandet! Jag sa bara vad jag tyckte! Och en sak till, du om någon som känner Leslie vet hur mycke han tycker om öl , och att han förändras massor när han har alkohol i kroppen! Men men !

2010-03-31 @ 10:05:55
URL: http://kickaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

jaa va kul att de är så kort tid kvar :D själv ser jag bara mer fram emot förlossningen för varje dag som går ;) ska bli så sjuuukt kul :D

2010-03-31 @ 11:35:03
URL: http://emelie.dagbok.org
Postat av: Fia

Det va så lite så! Bra att kläderna kommer till användning! & nä ja är inte avis på eran lgh! Bor så bra som vi bara kan göra!

2010-03-31 @ 16:20:59
Postat av: anna

när ja väntade teo såg ja fram emot förlossningen som bara den. men denna gång är ja jätterädd för o födda. men värkarna vill ja ha=)

mina va inte jobbiga eller gjorde så ont. har haft galstensanfall o de va bra mycket ondare än o födda barn. de ja tyckte va jobbigast va att alal sa att när de är dax känner du de. men hur ska ja som förstföderska veta att de verkligen är dax. men lycka till nu när de sätter igång o hoppas du slipper gå över massa. den bästa tiden börjar nu. förlossningen o efter=)



skönt att ni kunnat ärva massor. fick massor kläder av min syster när ja va gravid så vi har knappt köpt något i små storlek till teo. (flera ikea kassar med kläder fick vi)

bra o billigt=)

får kläder hella tiden än då hon har en flicka som är 1 år äldre än teo.

va tror du de är för en liten som gömmer sig där inne då? flicka pojke?

har ni några namn på lager då?

2010-04-01 @ 12:49:26
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0