7 Mars 2010 Söndag!

Igår gick vi in i vecka 34..
Tiden går fort och det är jag jätteglad över!

Ligger i våran säng och käkar apelsin som Leslie skalade till mej =) Mums =)


Igår var det lixom LK4-dag ;) Hehe, ja och karate åkte först på bingo i Mjölby, dock vann vi inga stor-vinster :p Men trevlit vare :) Sen körde vi fyllehundarna till stan och Flossy med! :p Flossy körde vi hem till Karates mamma och Leslie och Adde släppte vi av i c-borg =) Hämtade upp Timo som vi körde bort till 9 to 9, där käkade jag och kickz också! Mumms! Älska deras kebabtallrik =) Vidare till ferran på duntis, där spöade vi skiten ur Timo och Räka i biljard =) Mohaha! Det var kul! Har inte spelat på några år!

Karate körde hem mej och Leslie straxt innan 11. Leslie var fuller och ville hem! Skönt det tycker ju jag då :p


Idag ska Jojo´s mor köpa Leslie´s ps2.. Så några kronor rikare blir vi! Lelle ville käka ute, men jag vet inte om jag känner för att gå ut alls idag!? Det är så skönt att bara få vara hemma =)

I morgon är det föräldraförberedelse igen! Från 13.30-16.00... Det känns lagom kul att sitta och lyssna, men visst kan det vara bra att få veta en del nu innan fl.. Fast om fl pratade de om sist, minns inte vad det var nu.. Kanske skiter jag i att gå. Leslie måste ju till praktiken. Ja vi får se!

BM den 18!!!!! Ska bli spännande och se hur mycket magen har växt sen sist!
Den 25/2 låg det på 29.....
Vikten på mej låg på 61.6....
Får se om jag gått upp mer =)

När det var inskrivning i vecka 10, då låg min vikt på 62 kg.. Så ja...
Har ju kräks en del :p Hähä.. Men det kan ju vara bra sen när fl är över, då kanske jag kan vara lite smalare än innan jag vart gravid? Ja, vi får la se =)

ska slänga upp en bild snart igen... När jag orkar :p

Haha!! Jag, mitt cp, skulle skicka efter kort igår via nätet.. Först skickade jag efter i Leslie´s namn, sen i mitt.. Och precis när jag hunnit trycka på "genomför köp" då ser jag att min adress inte är ändrad från då jag bodde med Adde :p Så dom korten kommer dit, eller inte alls! Och Adde det JÄVLA MONGOT har ju inte någon nyckel heller! GAH! Ja, ja!! Men får se om de kommer!? Kanske kan de hitta hit iaf!? Det har ju hänt förr så....


Nee, nu badar Leslie för 2 gången idag och jag ska kolla bdb och fb!
SES

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha nä ja tkr det ska bli kul ;) gillar sjukhus :D:D jag vet hehe, det är lite häftigt :D 2010 blir ett riktigt lundberg-år :D

2010-03-07 @ 14:48:53
URL: http://emelie.dagbok.org
Postat av: Alexandra

Jodå nu är det bra igen..

Hur ärre med dig och lillfjärt i magen då? Kram

2010-03-07 @ 20:27:59
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: anna

de börjar närma sig bf nu =)



kan du inte ringa ditt du skickade korten för framkallning o berätta att du bytt adress. eller skicka ett mejl.

2010-03-07 @ 21:17:07
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0