Dagen som gått!

Bingon gick bajs :p Men lika glá för de é ja ;)

Vi fick hälften av våra kort idag ;) I morgon (antagligen) kommer 100 st till ;) Wii =)


Mötte Leslie och Mika på stan efter bingon, tog en feting pizza och jag åt NÄSTAN upp hela! WoW, jag brukar inte kunna få i mej så mycket längre, finns la inte tillräcklit med plats antar jag :p Så det var himla smarrit =)

Jag och Leslie handlade ägg och bakpullver, kanske blir det baka av ikväll!? Mockarutor =) Jammi..... *vattnas i mun* höhö

Bebbe ligger och rör sej lite i magen! Urk säger jag :p Jag vill att tiden ska gå nu så jag får hålla i min bäse <3
Jag längtar fruktansvärt mycket nu! Vill att det ska vara iaf den 15 april idag ist! Då skulle flytten vara klar och det skulle inte alls vara långt kvar till BF! Men så fungerar det ju inte. Dock tycker jag att tiden med bebbe i magen har gått otäckt fort! Det är ju inte länge sen vi fick veta att vi skulle bli mamma och pappa! Men ändå är det faktist 29 veckor sedan! Otäckt!
Det har gått fort med magen med! Är ju inte speciellt stor, men tillräcklit tycker jag :p Den är i vägen iaf!
Jag har svårt att sitta avslappnat, då trycks det emot revbena som faan! Svårt att ligga som jag vill, Då trycks det också emot! Måste vara jobbigt för bäse där inne! Kan ju inte finnas mycket till plats där nu! Natten till idag har jag säkert vart uppe 10-15 ggr och kissat (himlasns lite att kissa med!), vilket har vart göör-jobbit! Så något trötter idag!
Jag lär ju sakna min magesen! Alla mys-sparkar och rörelser =) Dock lär jag ju inte sakna sparkarna i revbenen :p Höhö!
Men,men! Längtar efter min bebis iaf!

Längtar efter att vi 2 ska bli 3!

Fick ju hem korten idag! Det var en del på min älskade vän <3
Dom var faktist jobbiga att titta på! Nu den 14 är det 6 månader sen min vän somnade in!
Tänk att det gått så fort!
Jag saknar henne så himla mycket!
Min vän <3 Min älskling <3 Mitt hjärta <3

Jag saknar dej Bella, så mycket att det ibland gör ont i mej!
Jag saknar att få bulla in mitt ansikte i din varma päls och känna din lukt!
Jag saknar dej så mycket!
Jag älskar dej!
Du kommer för alltid och evighet finnas i mitt hjärta! <3
Min ängel


Kommentarer
Postat av: anna

i nov beräknas de komma 1 liten skrutt till oss =)

längtar som bara den.

2010-03-09 @ 19:18:30
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/
Postat av: jonna

usch, tänk att ett husdjur kan bestyda så mycket för en människa! jag saknar hubbe massa ju! ångra att jag träffa den människan som fick mig och lägga bort han! han lever dock än, tror jag. men saknar han massa iaf!

2010-03-09 @ 21:51:30
URL: http://jonna1988.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ja det är mkt bättre så det är jätte skönt :)

Ja fy jag vet hur det känns när dom ligger och trycker på revbenen .. jaa visst är han sööt... Kram

2010-03-10 @ 08:25:17
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0