Uppdatering!

Nu har jag mer tid att skriva..

Börjar med fredagen..
Jag, mamma och Leslie körde upp lite saker hit till Ekön!
Mamma tvättade fönsterna och vi satte upp gardiner!
På kvällen var jag och Leslie bara hemma och tog det lugnt! Sista natten i gamla lägenheten!

Lördagen!
Vi gick upp vid 8 eller något, packade det sista och sen kom pappa och Robban vid en 11-halv 12!
Dom packade på saker som vi drog med till tippen! Det vart en kärra, dock en liten! Men lite skit vart det allt!
Vi åkte tillbaka till lägenheten och dom packade på en ny kärra, men saker som skulle hem hit!
Jag stannade kvar här efter det! Plockade upp och stekte till korv till alla!
Tack för hjälpen Pappa, Robban, Adde och Jossan! Jag var hungrig, tröck faan 5 korv med bröd! HAHA!
(Äter för 2 och skyller på det ;) )
Nr allting var hit-kört plockade vi iordning och sen tog vi snabeldraken och skurade golven, satte ihop sngarna och soffan och Jossan slängde ihop det nya vardagsrums bordet!

Leslie stack på kvällen och söp, i vanlig ordning!
Jossan och jag tröck chips och dipp och Linus kom in en sväng!
Vi gick och la oss vid halv 1. Men somnade inte förens halv 6.
Leslie kom hem vid 3-tiden och var ASfull, sen kom Adde för han hade "ingenstans" att sova.
Så vi 4 i dubbelsängen! Vaknade vid halv 10 sen!

Söndagen!
Jag och Jossan plockade fram frulle och slängde på kaffe. Drog upp grabbarna och strax efter det kom Fia.
Hon fick kaffe hon med och vi snackade lite skit. Fia skällde lite på Leslie. Behövligt!

För-jävlit att han ska vara ute och supa nu när det inte alls är långt kvar tills bebbe kommer!

Mamma och Sandra kom sen med! Vi bytte gardinstänger i vardagsrummet och fikade..
Leslie´s pappa och min Madde kom.
Alla åkte, jag färgade skallen röd och sen åkte jag, Madde och Jossan på bingo!
Vann lite, men gick back iaf! :p
Men det är ju SÅ kul =) Älskar bingo =) Mihihi!!!!!
Jag kom hem vid 9-tiden igår kväll.
Leslie hade lagat god mat! Mums! Jag åt som en gris =) Hehe!
Sen gick jag och la mej! Somnade skaplit iaf!
 
Idag!
Vi gick upp vid 8-tiden! Meningen var att Leslie skulle till praktiken, Men han sket i den igen!
Där lär han ju inte få vara kvar! Vilken nöt! Det hjälper ju inte att tjata heller! Jag vet inte vad jag ska göra!?

Iaf så har vi käkat frukost och ska snart ta en macka och kaffe med bror som kommer.
Han ska hjälpa till att få upp lite tavlor och några hyllor!
Leslie har fått upp lite kort och sånt i sovrummet! Vart fint =)
Jonas ska hämta min mobil idag med! Då får jag den nu i veckan innan dom åker bort.
Kalas-bra! Ska ta kort med den sen så ni ska få se hur vi bor!


Det är så skönt att flytten är klar nu!
Underbart!
Nu kan jag gå och plocka när jag vill och känner för det!
Skönt att slippa bo där borta!!!!!

Med magen är det bra, h*n rör sej där inne! Och ibland gör det faktiskt riktit ont!
Jag har blivit mycket tröttare och segare!
Ska till BM 1 APRIL!

Det var min uppdatering =)

hoppas ni alla har det bra!
SES

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Bara en fråga du behöver inte svara.. är det inte jobbigt att leslie super som han gör? jag hade blivit IDIOT o speciellt nu när det är så pass nära.. Ska han ut o supa var o varannan helg när bebisen är nyfödd med? Isånfall får vi väl hoppas att han sover borta.. för att komma hem till en bebis finns nog inget värre

2010-03-29 @ 16:40:45
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: KickaAxelsson

Sara klaga fan inte!

De är väl förfan bättre han super nu innan ungen kommit än efter!

Han är fan inte gravid bara för du är gravid!

Tycker Leslie är duktig som inte dricker LIKA ofta som förr, stolt över han!

Och om du ska klaga, varför skaffar du barn med en som älskar alkohol?

Hmm!

2010-03-29 @ 19:09:19
Postat av: Angelica

Slank in på din blogg... Tycker faktiskt det var en onödig kommentar ovan! Jag väntar min tredje unge, och har man vett i skallen ska man fan inte va ute å supa när det är så nära förlossningen. "Tycker Leslie är duktig som inte dricker LIKA ofta som förr, stolt över han!" Eehhh?

Man har ett ansvar även som BLIVANDE pappa! Vad skulle hända om han va onykter när det var dags liksom... Nä usch, hoppas verkligen han tar sitt förnuft till fånga snarast, och inser att han ska bli pappa närsom. Det går ju inte fortsätta såhär när bebis är född heller, att komma hem packad...

Och du, klaga på bäst f*n du vill - din blogg.

2010-03-30 @ 09:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0